Program Luni-Vineri 09:00 -18:00       +40 771 200 598     contact@dandarastyle.ro
DANDARA STYLE

  • DANDARA STYLE

    CUM COMAND?
    Pasul 1
    Dupa ce ati ales produsul pe care il doriti apasati pe butonul "Adauga in cos", Produsul va fi adaugat in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Veti avea apoi posibilitatea de a continua cumparaturile sau de a finaliza comanda. In cazul in care aveti dubii cu privire la marimea aleasa va rugam sa folositi meniul pentru ghidul de marimi.  

    Pasul 2
    Dupa ce ati adaugat toate produsele pe care vreti sa le cumparati apasati butonul "Cosul de cumparaturi". Pentru a trimite comanda apasati butonul “Finalizeaza comanda”. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Daca sunteti deja clientul nostru va trebui sa va autentificati, daca nu a-ti facut-o deja.

    Pasul 3
    Pentru a plasa comanda, completati datele de facturare si de livrare si eventualele informatii suplimentare pe care doriti sa ni le transmiteti. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda.

    NU AM PRIMIT EMAIL-UL DE CONFIRMARE A COMENZII
    Va rugam sa verificati directorul de email-uri nedorite (Spam/Bulk). Pentru a va asigura ca primiti fiecare email de la noi, va rugam sa adaugati adresa contact@dandara-shop.ro in lista dumneavoasrta de contacte.

    POT COMANDA UN PRODUS SI PRIN TELEFON?
    Comenzile se pot face doar online, insa puteti apela numarul de telefon +40 771 200 598 si un vanzator Dandara Satu Mare va va ajuta pas cu pas.

    CARE ESTE AVANTAJUL UNEI COMENZI ONLINE?
    Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
    a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
    b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''  

    POT SA VERIFIC STAREA ACTUALA A COMENZII MELE?
    Puteti verifica starea comenzii dumneavoastra in orice moment, accesand sectiunea "COMENZI EFECTUATE". 

    CE SEMNIFICA UN SINGUR PRET AFISAT PE PAGINA UNUI PRODUS?
    Produsele pentru care este afisat un singur pret, sunt produse care fac parte din colectiile de sezon si care sunt comercializate la pret intreg (fara discount).  

    SUNT TOATE PRODUSELE AFISATE IN STOC?
    Toate produsele afisate pe www.dandara-shop.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Totusi, actualizarea stocului poate fi efectuata doar in momentul finalizarii comenzii, fiind posibil ca o parte din produsele adaugate de dumneavoastra in cos, sa fie comandate anterior de alt client, epuizand stocul.

    ESTE POSIBIL SA PRIMESC NOTIFICARI PE EMAIL ATUNCI CAND AVETI PROMOTII SAU REACTUALIZATI STOCUL?
    Da. Va rugam sa folositi formularul de abonare la "ACTIVARE NOTIFICARI" si veti primi notificari despre lucrurile interesante de pe www.dandara-shop.ro

    POT SA MA DEZABONEZ DE LA NEWSLETTER?
    Bineinteles. Va rugam sa folositi link-ul de dezabonare afisat in josul oricarui newsletter primit de la www.dandara-shop.ro. 

    CUM SE FACE LIVRAREA?
    Livrarea se face prin Curierat Rapid.

    CAND SE LIVREAZA COMANDA MEA?
    Produsele vandute de DANDARA STYLE sunt predate curierului in termen de 24 de ore de la primirea comenzii dumneavoastra. Produsele vor fi livrate  prin curier in aproximativ 24-48 de ore de la predarea coletului.  

    CAT COSTA LIVRAREA?
    Livrarea prin intermediului curieratului rapid este GRATUITA pentru orice comanda cu valoare minima de 300 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe o taxa de transport de 20 lei, in zolele de livrare unde firma de curierat are un punct de lucru. 

    POT COMANDA SI IN AFARA TARII?
    Da, insa costul de livrare pentru orice comanda, indiferent de valoarea acesteia, va fi suportat de dumneavoastra.

    AM PRIMIT COLETUL INCOMPLET, CUM PROCEDEZ?
    Daca ati constatat ca va lipsesc anumite articole din colet, va recomandam sa ne aduceti situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin contact telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

    AM PRIMIT ALT PRODUS DECAT CEL COMANDAT. CE TREBUIE SA FAC?
    Daca ati primit alt produs decat cel comandat, va recomandam sa refuzati coletul la livrare. In cazul in care ati acceptat coletul, va rugam sa ne contactati telefonic.  

    CE POT FACE DACA PRIMESC UN ARTICOL DEFECT?
    Toate produsele oferite de DANDARA STYLE sunt in stare impecabila. Totusi, daca in mod exceptional primiti un produs cu un defect, va rugam sa luati legatura cu departamentul nostru de servicii clienti, schimbul produselor urmand a se efectua gratuit. 

    POT ANULA O COMANDA?
    Puteti anula comanda sunand la numarul de telefon +40 771 200 598.

    POT SCHIMBA PRODUSUL COMANDAT?
    Putem schimba produsele comandate doar cu o alta marime din acelasi model. Daca doriti alt produs va rugam sa plasati o noua comanda in paralel cu returnarea produsului nedorit.

    POT SA RETURNEZ PRODUSELE COMANDATE?
    Conform "Termeni si conditii", produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate (fara sa prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara obligatia invocarii vreunui motiv si fara impunerea unui anumit serviciu de curierat. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati pagina Returnari.
    Mesaje



    Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
    Autentificati
    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    powered by
    Folosim cookies pentru a va oferi o experienta mai buna - Detalii